پیوند آسمونی آرش و فاطمهپیوند آسمونی آرش و فاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

وبلاگ زن و شوهری که برای بچه ها میمیرند

توپ سفیدم ........ توپ سوراخم

1390/7/20 10:42
نویسنده : آرش و فاطمه
755 بازدید
اشتراک گذاری

توپ سفیدم قشنگی و نازی

حالا من میخوام یرم به بازی

بازی چه خوبه با بچه های خوب

بازی میکنم با یدونه توپ

چون پرت میکنم توپ سفیدم را

از جا میپره میره تو هوا

قل قل میخوره تو زمین ورزش

یک و دو و سه و چهار و پنج و شش

 

حالا بیاید یه کم بخندیم (اصلا از این به بعد این شعرو به بچه هامون یاد بدیم) :)

توپ سوراخم چرا باد نداری

همش سر به سرم میذاری

بازی چه خوبه اما با تو اصلا

بازی میکنم با خاک و گل من

آخه پرت میکنم تورو هروقتی من

دو قدم نرفته میشی بازم پهن

مامان جون ، واسه من بخر یدونه توپ

بخدا من میشم یه دخمل خوب ( یا بخدا من میشم یه پسل خوب)

 

تقدیم به همه مامان باباهای خوب . شعر دوم از خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)