پیوند آسمونی آرش و فاطمهپیوند آسمونی آرش و فاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

وبلاگ زن و شوهری که برای بچه ها میمیرند

یه شعر کوچولو برای همسر و دخترم (البته دختر آیندم) :)

1390/7/20 11:31
نویسنده : آرش و فاطمه
2,689 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم شب تا سحر دور شما بگردم

مثلتون هیج جایی نیست ، دنیارو هم بگردم

دوست دارم شب تا سحر بگم برات میمیرم

بگم عاشقتونم شما عزیزترینم

واسه ی من شیرینید هر دو

تا همیشه بمونید هر دو

واسه من عزیزترینید

همیشه گوشه ی قلب من میشینید

 

این شعر  رو برای خانمم و دختر آیندم گفتم. بعد ها همیشه این شعرو براشون میخونم :) چه بابای با احساسی. نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرین
20 مهر 90 11:37
آفرین بابا آرش.شعرها رو خیلی بامزه عوض میکنی . بزار کوچولوتون بیاد اونوقت همشو یاد میگیره هی براتون میخونه
mamani
20 مهر 90 11:44
بنام خدا سلام عزيزم ما هم منتظريم...براتون بهترين ها رو آرزو مي كنم ...
دختر یلدا
20 مهر 90 13:29
سلام همه شعرهاتون زیباست چون نشون میده چقدر عاشقید براتون خیلی دعا می کنم