پیوند آسمونی آرش و فاطمهپیوند آسمونی آرش و فاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

وبلاگ زن و شوهری که برای بچه ها میمیرند

هاپویی دارم خوشگله

1390/7/20 11:00
نویسنده : آرش و فاطمه
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 

هاپویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم

بس که دنبالش دویدم خیلی زیادی خستم

ای خدا چکار کنم اونو من اسیر کنم

گوشاشو من بکشم . پوزشو خمیر کنم

هاپو جون تو در نرو با تو کاری ندارم

فقط دوست دارم که چشماتو من دربیارم

هاپو جون تو در نرو بیا دوست هم بشیم

بعد که دوست شدیم بیا ، گوشامونو بکشیم

من یه دختر (پسر) زرنگ تو یه هاپوی بدی

چرا عینک مامانو به دوتا چشات زدی

هاپو جون دوست دارم ولی تنهام دوباره

به مامان بگو برام یه داداشی بیاره

 

اینم از شیطنتهای یه بچه یکی یدونه. این شعرم از خودم بود که با الهام از آهنگ فوق العاده خاطره انگیز و زیبای آهویی دارم خوشگله نوشتم. مامانا باباها لطفا نظرتونو به ما بگید. (آرش)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه ی آرش جون
20 مهر 90 13:44
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود همسری جون ماه خودم.خییییییییییییییییییییلی ذوق کردم.همه ی شعرها و عکسا فوق العاده عالی بود. راستی دارم جا می مونما نفس جون مث همیشه منتظرشعرهای زیبات هستم
مامان آرین
20 مهر 90 20:50
آخیییییییییییییییی چه مامان و بابای عشقولانه ای