پیوند آسمونی آرش و فاطمهپیوند آسمونی آرش و فاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

وبلاگ زن و شوهری که برای بچه ها میمیرند

کیف قرمز من

1390/8/11 12:08
نویسنده : آرش و فاطمه
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

یه کیف دارم خوشگله... منگوله دار و ماهه

هرجا که میخوام برم... دنبال من براهه

یه کیف دارم قرمزه .... بندیلکاش صورتی

زیپ های مشکی داره .... روی جیباش خط خطی

این کیف خوشگلم رو .... من به کسی نمیدم

آخه دوسش دارم من .... بی اون جایی نمیرم

دوست جون من کیفمه .... توش پره از آبنبات

کار خوب که میکنم .... بهم میده شکلات

مامان جونم کیفمو ..... یه جایی آویزون کن

پیشی نیاد نزدیکش .... اون بالا آویزون کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرین
11 آبان 90 11:25
سلام ، ممنون که پیش ما اومدین و سپاسگزار بابت این شعر قشنگ . به قول ما تهرانی های رشت نشین " تی دست درد نکنه "